Rebranding FABRICA DE BANI

O parte dintre voi cred ca ati observat deja de aseara ca au fost niste schimbari la logo si ca trecem printr-un proces de rebranding. Desi este o investitie mai ampla, pentru a duce proiectul la un nou nivel, schimbarile le vom face treptat, pe masura ce si proiectul creste si se dezvolta.

Probabil ati observat si aici, pe site, noul logo. Acesta a fost realizat de catre artistul Leo Gherasim, daca va intereseaza mai multe despre lucrarile artistului, va invitam sa vizitati site-ul lui de bijuterii https://www.dacos-jewelry-fashion.com/, dar si portofoliul lui de lucrari de pe Logo My Way, fiind artistul numarul 1 de pe platforma, cu aproape 300 de premii castigate acolo.

Daca va intereseaza mai multe despre cel care a creat logo-ul de mai sus, va invit sa vizionati si interviul de mai jos.

Cel mai greu mi-a fost sa accept ca e mai bine realizat decat cel facut de mine. Nici al meu nu era rau (din punctul meu de vedere); va dati seama ca intotdeauna creierul iti va spune ca ce faci tu e mai bine, dar avand si ceva experienta in spate, lucrand de atatia ani cu sute de branduri si logo-uri, am putut usor sa observ acolo unde detaliile au facut diferenta si sa recunosc in final ca al meu nu e mai bun, ci e mai slab decat noul logo.

Povestea logo-ului

Am vrut sa vad in logo insasi ideea de fabrica, am vrut sa fie o legatura cu trecutul pentru ca, desi o parte din voi nu ati prins epoca comunista, multe din fabricile si companiile de pe bursa sunt construite din ruinele celor construite in comunism. Desigur, nu toate, dar pana la urma economia de azi este o continuare a economiei prospere de altadata. Vremurile se schimba, epoca industriala a disparut demult si traim intr-o epoca a digitalizarii si a transformarilor, dar cumva nu trebuie sa uitam nici de trecut. Am considerat ca daca acel trecut nu s-ar fi schimbat, nu am fi avut oportunitatile pe care le avem azi si nici nu s-ar fi pus problema de invesitii pe bursa sau in a detine mai multe apartamente pentru a le inchiria si nici de a-ti deschide propria afacere.

Pentru ca e un proiect romanesc, am vrut sa lucram cu un designer roman si am fost mandri sa lucram cu cineva atat de pasionat de tranditiile si obiceiurile romanesti. Consideram asta inca un plus de valoare la noul logo.

Ce urmeaza?

Am schimbat azi si clipul folosit ca intro pe YouTube cu noua versiune de logo, mai avem cateva imbunatatiri ale canalului de YouTube si cel mai probabil urmeaza in urmatoarea perioada sa schimbam si designul blogului, pentru ca desi ne place cum arata, stim ca mai e loc de imbunatatiri si in aceasta zona. Apoi, dupa ce avem platforma cu noul design, sau odata cu lansarea ei, vom avea si alte 2-3 surprize, inca nu vrem sa anuntam tot acum.

Intre timp, desigur crestem canalul de YouTube si tinta noastra imediata este depasirea pragului de 1000 de abonati. Crestem si blogul si incercam sa venim cu materiale noi cat mai utile. Evaluam si alte proiecte sau subproiecte dezvoltate sub aceeasi marca, dar despre care e greu sa ne pronuntam acum.

De asemenea, probabil veti vedea in unul din clipurile din zilele urmatoare, se va investi destul de mult in dezvoltarea acestui proiect, asa ca va trebui sa gasim surse noi de venituri care sa ii permita o dezvoltare si mai accelerata. Aici vom avea nevoie cel mai probabil si de suportul membrilor, dar inca nu ne-am gandit cum putem face asta. Pana atunci, poti arunca un ochi si pe pagina Sustine-ne!