Visual Fan a primit aviz favorabil din partea Consiliului Concurentei, pentru preluarea Intervision Trading

Desi cei de la Visual Fan au anuntat inca din luna septembrie achizitia pachetului majoritar de 51%, al unicului distribuitor AKAI din Europa de Est abia la finalul lunii decembrie acestia au primit aviz favorabil din partea celor de la Consiliul Concurentei. De asemenea aceasta noua tranzactie a Visual Fan va contribui la cresterea capacitatii de vanzare cu precadere pe pietele externe.

Ceea ce se mai cunoaste insa este faptul ca cei de la Intervision Trading a avut pe anul 2020 un profit de circa 1,20 milioane de euro, acest profit fiind obtinut din distribuirea de echipamente a producatorului japonez in Romania si alte opt tari din Europa Centrala si de Est. Aceasta a fost fondata in anul 1996 si a avut o evolutie ascendenta pe piata de distributie de sisteme audio, astfel incat au inregistrat o cifra de afaceri de 7,42 milioane de euro in anul 2020.

Aria de distributie a celor de la Intervision Trading cuprinde urmatoarele tari: Bulgaria, Cehia, Croatia, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Ungaria si nu in ultimul rand Romania. Printre produsele AKAI pe care le distribuie cei de la Intervision Trading se numara amplificatoare, sisteme audio (home si audio), boxe active, boxe portabile cu Bluetooth, sisteme DJ si multe altele.

Ba mai mult decat atat dupa aceasta tranzactie se speculeaza faptul ca profitul celor de la Visual Fan va avea o crestere cu peste 25%. Stim deja cu totii ca Visual Fan, compania din Brasov este deja listata la Bursa de Valori Bucuresti sub simbolul ALW. Totodata tranzactia reusita la finalul lunii decembrie reconfirma pozitia celor de la Visual Fan in cadrul celor mai puternici jucatori care se afla in prezent pe piata de IT&C din aceasta regiune.

Cat despre perioada imediat urmatoare cei de la Visual Fan isi propun sa integreze Intervision Trading si sa valorifice cele mai bune practici din cadrul fiecareia dintre companii. Iar intr-un final ambele companii ar urma sa beneficieze de reteaua comerciala a celeilalte si invers, astfel incat sa se maximizeze oportunitatile de dezvoltare in ambele sensuri.