Cu intentia de a diversifica gama de produse si generarea unor sinergii ale canalelor de distributie compania Visual Fan SA a pregatit o noua tranzactie care va fi finalizata dupa ce se va obtine avizul din partea Consiliului Concurentei. Astfel prin aceasta noua tranzactie se doreste cresterea capacitatii de vanzare, avand in vedere si pietele externe.
Ceea ce pare cu adevarat interesant este faptul ca profitul net pe care l-au avut cei de la Intervision Trading a fost in anul 2020 de 1,20 milioane de euro, aproximativ 5,94 milioane de lei. Tot acest profit a fost obtinut prin distribuirea echipamentelor brandului japonez atat in Romania, cat si in alte 8 tari din Europa Centrala si de Est.
Prin urmare achizitia unei parti din capitalul social al unicului distribuitor AKAI din Europa Centrala si de Est va genera astfel o crestere semnificativa chiar pe un termen ceva mai lung, a cifrei de afaceri, dar si a profitabilitatii Allview. Unicul distribuitor de echipamente japoneze AKAI in Europa Centrala si de Est, Intervision Trading a fost fondata in 1996, fiind distribuitor japonez din anul 2009 si avand o evolutie ascendenta pe ceea ce inseamna piata distributiei de sisteme audio, astfel inregistrand o cifra de afaceri in valoare de 7,42 milioane de euro (circa 36,57 milioane de lei), anul trecut.
Acestia au drepturi de distributie asupra produselor AKAI in tari precum Romania, Bulgaria, Cehia, Croatia, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia si Ungaria. De altfel cei de la Allview asteapta aprobarea avizului de catre Consiliului Concurentei pentru aceasta achizitie, cu atat mai mult ca acest lucru se va intampla in perioada imediat urmatoare.
Prin aceasta noua achizitie se asteapta ca veniturile celor de la Allview sa aiba parte de o crestere semnificativa care va fi generata pe un termen ceva mai lung. Pe piata se speculeaza si in acelasi timp se afirma faptul ca Intervision Trading RO SRL a inregistrat timp de 16 ani profituri in crestere, iar pentru anul 2021 se asteapta ca profitul acestora sa fie in linie cu cel de anul trecut. Printre produsele celor de la Allview care vor fi distribuite se vor afla si produse ale brandului japonez AKAI, dintre care amintim de amplificatoare, sisteme audio (home si auto), boxe active, boxe portabile cu Bluetooth, sisteme DJ si altele.
Asadar compania Allview isi doreste sa mentina un nivel de motivare ridicat pentru investitori, iar acest lucru se poate realiza prin cresterea performantelor financiare, dar si prin derularea recurenta de majorari de capital. Toate acestea avand in vedere operatiuni periodice de capitalizare a profitului prin distribuirea de actiuni gratuite, dar si majorari viitoare cu aport de capital.