Activitatile recurente ale companiei ( productie si comercializare de dispozitive electronice) au dus la realizarea unei cifre de afaceri de circa 80 milioane de lei, respectiv 16 milioane de euro. Mai exact se poate observa o cresterecu peste 36% in perioada ianuarie – septembrie din acest an fata de aceeasi perioada din anul 2020.
De o crestere semnificativa a avut parte segmentul diviziei IT&C cu peste 64%, de la 24,2 milioane lei (aproximativ 5 milioane euro) care s-au inregistrat in perioada ianuarie – septembrie 2020 la circa 39,8 milioane de lei (aproape 8 milioane euro) in perioada ianuarie – septembrie 2021. La aceasta crestere semnificativa mai trebuie sa amintim si de diversificarea portofoliului de produse, dar si integrarea de noi tehnologii, la care se mai adauga strategia de planificare si previzionare a productiei.
Altfel spus veniturile companiei Visual Fan din perioada ianuarie- septembrie 2021 au ajuns la o valoare de aproape 80 milioane de lei, ceea ce inseamna 16 milioane de euro. In ceea ce priveste cresterea diviziei de componente si produse IT&C putem spune ca cel mai mare aport l-a avut vanzarea de laptop-uri, acestea avand o tendinta de crestre de circa 4 ori mai mult fata de perioada similara din 2020.
Iar cel mai cautat laptop din portofoliul companiei este AllBook i, cu procesor Intel Core i3-1005G1, pana la 3,4GHz si sistem de racire cu heatpipes. Pe locul doi sunt clasate tabletele, care au inregistrat o crestere cu peste 75% a vanzarilor, iar cele mai cautate modele au fost noile Viva H1003 LTE si Viva H1004 LTE, cu conexiune 4G si diagonala de 10,1 inch.
Iar smartphone-urile au avut o crestere cu peste 30% a vanzarilor, vanzari la care au contribuit noile smartphone-uri din gama Soul X8 plus castile wireless Soul AV1 si AVI. De asemenea in cazul televizoarelor crestrea a fost de peste 5%, mai exact vanzarile au crescut de la 30 milioane lei la 31,8 milioane de lei.
In ceea ce priveste strategia pentru anul viitor, 2022, compania pune accentul pe extinderea pe pietele externe, dar si cresterea continua a portofoliului de produse, astfel incat trendul pietei sa fie urmat, atat pe piata externa cat si pe piata interna in functie de nevoile consumatorilor.